czwartek, 4 lutego 2016

tłusty czwartek? - nie dla mnie!

Witajcie kochane mordeczki :*

Dzisiaj gdzie tylko nie spojrzę - tam pączki! Wszyscy sie tylko chwalą jaką ilość zjedli i z czym one były.  Aż z tego wszystkiego mam dośc tego niby "święta"
 Niewiem jak dla was - ale dla mnie to całkiem zwykły czwartkowy dzień. 
Dietę trzymam w 100%  :) 0 SŁODYCZY, 0 CUKRU! 
Byłam dziś na kawie u dziadków i tam oczywiście też pączki! *__* 
Babcia jak to babcia namawiałam mnie chyba z 5 razy do zjedzenia tego malutkiego pączusia, a co ja na to? stanowcze "NIE!" Nie dałam się. Chciaż tak czy siak nawet najmniejszego smaka mi nie zrobiły :) Z czego jestem mega dumna. owiedziałam się od kochanej babuni że jak nie zjem to będe żałowac.. I tu jest błąd! W moim przypadku jesli zjem - będe żałować :D

- A jak u was z dzisiejszą dietą?

-Jaką ilość pączusiów pochłoneły wasze 6paki?  

- I czy pączki zostały spalone? 





PS: dodam że ja dziś mam dzien beztreningowy przez to mój dzisiejszy humor jest jakiś do dupy. -.- Nienawidzę tych dni! Jakbym mogła to bym 7 dni w tygodniu odwiedzała siłke. Ale to niestety niemozliwe, :( gdyż ciało potrzebuje regeneracji.




14 komentarzy:

  1. U mnie też dzień bez pączka :D na przekór innym!
    Dodaje do obserwowanych i trzymam kciuki za bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piona! Później będą nam zazdrościć 😀
      I dziękuję ;)

      Usuń
  2. Dziś nie zjadłam pączka, za to po 20 przypomniało mi się, że zjadłabym sobie chruścika, więc szybko poszłam do kuchni i upiekłam megapyszne chrusty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojjj nas też te pączuchy kusiły okrutnie :) ale się tej pokusie nie dałam :) i przetrwałąm dzień bez pączka, dało się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie tłusty czwartek okazał się cheat day i świetnie się z tym czuję. Był to taki wyjątkowy dzień na coś słodkiego. Nie mam się co martwić, bo na co dzień dobrze się odżywiam. Za pączkami nie szaleję, bo za słodkie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pozytywnie :) jden pączek nikomu nie zaszkodzi ;P

      Usuń
  5. Ja zjadłam, ale tylko jednego, bo na ogół jem pączki tylko raz w roku właśnie w tłusty czwartek, bo tylko wtedy mam na nie ochotę. Magia jakaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden to jeszcze nie tragedia, szybko sie spali :D dobrze że ja miałam odwrotnie :)

      Usuń