niedziela, 31 stycznia 2016

Kobieta na siłowni?

Witajcie kochani!

Wiele dziewczyn boi się iśc na siłownię, uważając że jest to sport dla facetów.  Unikają jej jak ognia z obawą że jak zaczną ćwiczyc ich mięsnie zwiększą swa objętość. I to jest własnie błędne myślenie! Kobiety mają inną budowę genetyczna niż mężczyźni. Posiadają równiez inne hormony przez co nie są w stanie rozbudować tak dużych mięśni jak mężczyźni.


I uwierzcie i na słowo, po treningu wyjdziecie zmęczone, ale 2 razy bardziej szczęśliwe niż na niego przyszłyście :)

*  *  *


*  *  *


również wiele z was zadaje pytanie;

- A co jeśli wstydze się ćwiczyć przy innych (w szczególności facetach) i nie potrafię wykonywać poprawnie wielu ćwiczeń?


- To nie żaden problem! Pamiętajcie że wszystko zaczyna się od głowy! Musisz zmienic nastawienie, pokonac ten strach i odważć się! A jeśli boisz się pójśc na typowo męską siłownie, pewnie w wielu miastach jest typowy fitness dla kobiet. (uwierzcie że miałam ten sam problem dlatego postanowiłam zmienic swoje nastawienie i pewnego dnia wybrałam się na fitness gdzie zostałam aż do dziś)A co jak  nie znasz i nie potrafisz wykonywać ćwiczeń? - to nie żaden problem, tylko twoja własna wymówka! Na każdej siłowni znajduje się trener :) I z pewnością jesli go poprosicie pokaże wam co i jak i poinstruje jak wykonywać poprawnie każde ćwiczenie.



Także panie do roboty! Zamiast siedzieć w domu przed komputerem na wygodnym krześle i rozleniwiać swój tyłeczek, weźcie się do roboty i zróbcie coś z swoim ciałem.

"ból jest tylko chwilowy, a duma trwa wiecznie"





9 komentarzy:

  1. I super! :))) Każdy mistrz kiedyś zaczynał, więc… drogie panie! Do roboty! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :D forma na lato, a raczej na całe zycie sama sie niee zrobi :D
      a chciec to MÓC!

      Usuń
  2. Na 'mojej' siłowni w sali z wolnymi ciężarami sa sami faceci i... ja :D uwielbiam ćwiczenia siłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko ty je uwielbiasz ♥ najlepsza jes ta radośc gdy podnosisz więcj niz zawsze
      a u mnie aś na fitnessie nieraz kobiety patrzą na mnie jak na wariatke która niewiadomo co robi :D to chyba dlatego że cwicze całe ciało a nie tylko brzuch i nogi :D

      Usuń
  3. Fajnie napisane :-) Ja też się wstydziłam, zaczęłam w domu, ale jak już trafiłam na siłownie to sobie nie wyobrażam, że mogłoby być inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak pierwszy raz poszłam to ręce mi sie telepały jakbym miała "zespół niespokojnych rąk" :D a teraz mam identycznie jak ty

      Usuń