sobota, 30 stycznia 2016

tak na miły początek :)

Witajcie sportowe mordki i nie tylko :) To mój pierwszy taki poważniejszy blog (wiadamo w młodości różne rzecz sie tworzyło, równiez i  niby "blogi" a raczej nazwałabym to "blożkami") więc wypadało by sie przedstawić i napisać chociazby kilka słów sobie :D Tak więc nazywam się Natalia i póki co mam jeszcze 20 lat. Mieszkam sobie w małej miejscowości, położonej 40 km od Rzeszowa. Czym sie interesuję? Hmm.. od dłuższego czasu cykam  fotki ( TU możecie je zobaczyć ) Jednak już od dłuższego czasu z pewnych powodów fotografowanie zeszło na drugi plan, co nie znaczy że i się znudziło, Jednak w moim życiu pojawiła się nowa pasja - czyli siłownia i zdrowe żywienie. I jak sama nazwa bloga wskazuje - własnie o tym mam zamiar tutaj pisać :) Sama jeszcze tak dużo nie wiem i wiele nauki przede mną, ale chciałabym się z wami dzielić wiedzą która zdobyłam i mam nadzieję że mi w tym pomożecie :D O mojej przygodzie z siłownią i zdrowym odżywianiem dowiecie się już niebawem a na dzisiaj to już chyba tyle, chociaż mogłabym pisać i pisać. ^^ Jeśli wogóle ktoś przeczyta co tu dzisiaj nabazgrałam - niedługo dodam nowa notke ;P Tak więc do zobaczenia! Życzę wam miłego wieczoru i pozytywnej Niedzieli!





3 komentarze: